Menu

 

VEDENÍ ÚČETNICTVÍ

 

  • Vedení účetnictví - vést účetnictví/účetní knihy a jiné evidence řádně a aktuálně v souladu splatnou legislativou
  • Třídění, kontrola a zaúčtování prvotních účetních dokladů (faktury, pokladní doklady, závazky, apod.)
  • Vystavování dokladů (např. přefakturace oprav za vlastníkem jednotky, za 3.strany apod.), zpracování bankovních pohybů
  • Vypracování roční účetní závěrky včetně výkazů (rozvaha, výkazu zisku a ztrát), zprávy o hospodaření a daňového přiznání k dani z příjmu PO
  • Archivace účetních dokladů za běžné a předchozí účetní období. Po zpracování roční závěrky dojde k převzetí dokladů SV.
  • Dispoziční právo k účtu klienta – zadávaní příkazu vč. podaní SV informaci o zadání platby
  • Zpracovaní mezd vč. DP – Vyúčtování daně vybírané srážkou podle zvláštní sazby daně, vyúčtování daně z příjmů fyzických osob ze závislé činnosti a z funkčního požitku, úhrady pojištění.
  • Provést registraci/odhlášení SV jako plátce – pojistného u ZP, u SP, zákonného pojištění odpovědnosti zaměstnavatele, u FÚ
  • Vyhotovit potvrzení o výši zdanitelných příjmů
  • Vyplnění prostřednictvím webu ČSÚ statistické výkazy – pokud vznikne SV tato povinnost
  • Zpracovat a v řádném termínu odevzdat PSSZ evidenční listy důchodového pojištění, zpracovat a v řádném termínu odevzdat výkazy ČSÚ, dále pojišťovnám „Přehled o výši pojistného a vyplacených dávkách“ a „Přehled o platbě pojistného na zdravotní pojištění“
  • Účastnit se kontrol u: PSSZ, ZP, FÚ.
  • Činit veškeré právní jednání tykající se závislé činnosti (po zmocnění od SV), zajistit v řádném termínu doručení příslušného výkazu finančnímu úřadu – je možné zaslat přes DS SV
  • Poskytovat informace a náhled do všech účetních a jiných dokladů SV členům stat. orgánu SV a na vyžádání i vlastníkům jednotek zapsaných v seznamu vlastníků/KN.